Certificados on-line

Dende o Concello de Castrelo do Val propoñemos un servizo de administración electrónica co obxectivo de facilitar a tramitación dalgúns documentos que son de especial interese para os nosos veciños, con total validez legal e cun prazo de resposta de dous días hábiles aproximadamente.
Existen dúas modalidades de administración electrónica:
  • Documentos gratuítos que se remiten por correo electrónico (certificado de residencia, empadroamento e/ou convivencia)
  • Documentos (exentos ou non de taxas) cuxa solicitude se pode realizar por correo electrónico e a recollida se fai en man (certificación catastral, partida de nacemento, matrimonio e /ou defunción e fe de vida)

Por favor, seleccione a continuación o documento que necesita e seguidamente cubra os datos que se lle requiren. Grazas pola súa colaboración.

Certificado empadroamento, residencia ou convivencia

 

Verificación

Partida de nacemento, matrimonio ou defunción

 

Verificación

Predición Meteorolóxica


Correo electrónico

Última revista municipal

revista

A Estela do Guerreiro